افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
1

جشن بزرگ انقلاب در بهارستان برگزار شد

  • کد خبر : 935
  • 20 بهمن 1402 - 18:47
جشن بزرگ انقلاب در بهارستان برگزار شد

به همت بسیجیان سلطان‌آباد جشن بزرگ انقلاب و اختتامیه هفته فرهنگی در سالن شهید سلیمانی برپا شد. به گزارش ثاقب آنلاین، این جشن به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه ریزی و امروز در محله سلطان‌آباد اجرا شد. سروان پاسدار شهرام پوررحمت معاون فرهنگی سپاه در این مراسم تاکید کرد: […]

به همت بسیجیان سلطان‌آباد جشن بزرگ انقلاب و اختتامیه هفته فرهنگی در سالن شهید سلیمانی برپا شد.

به گزارش ثاقب آنلاین، این جشن به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه ریزی و امروز در محله سلطان‌آباد اجرا شد.

سروان پاسدار شهرام پوررحمت معاون فرهنگی سپاه در این مراسم تاکید کرد: هر چقدر برای مردم فهیم شهرستان برنامه‌های فرهنگی برگزار کنیم باز هم کم است.

ایشان در ادامه اظهار داشت: جشن بزرگ انقلاب یکی دیگر از برنامه‌های متنوع و شاخص دهه مبارک فجر در سطح شهرستان بوده که هم‌اکنون در حال برگزار است.

سروان پاسدار محمدامین نادری فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) گفت: این‌ جشن که به دو قسمت کلی تقسیم می‌شود، برگزاری جشنواره غرفه‌های فرهنگی، ورزشی، مسابقات تنیس روی میز، دارت، طناب کشی و غرفه‌های غذا‌های محلی و مسابقات بومی و محلی و همچنین غرفه های ویزیت رایگان و خدمات‌رسان نیز در این برنامه حاضر می‌باشند.

وی ادامه داد: در بخش دوم برنامه، برگزاری جشن انقلاب می‌باشد که در آن از گروه تئاتر دعوت به عمل آمده تا در این برنامه اجرا داشته باشند.

نادری خاطرنشان کرد: سخنران این برنامه فرماندار محترم شهرستان بهارستان جناب دکتر نوحی خواهد بود. و ان‌شاءالله که بتوانیم در این برنامه قدم بزرگی برای مردم محترم سلطان آباد در زمینه فرهنگی برداشته باشیم.

معاون فرهنگی شهرداری نیز در گفت‌وگو با بهارستان نیوز گفت: به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان به همت تمام ادارات و ارگان‌های شهرستان بهارستان مراسم اختتامیه این هفته باشکوه در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی در سلطان آباد برگزار شد که این مناسبت حدوداً ۱۲ غرفه از جمله غرفه جشنواره غذا های سنتی، بازی های بومی و محلی، غرفه عفاف و حجاب، انواع و اقسام غرفه‌های مربوط به این مناسبت و غرفه‌های فرهنگی و سرگرمی در این سالن برگزار گردید.

این برنامه با اجرای موسسه فرهنگی و هنری ستاره درخشان از شبکه نسیم سیما و گروه سرود آل طاها همراه بود‌.

ضمناً جشن بزرگ انقلاب با حضور دکتر نوحی فرماندار شهرستان، سرگرد پاسدار صادق قلی‌پور جانشین فرمانده سپاه، سازور رئیس، محمدعلی‌زاده نائب رئیس و میرزایی سخنگوی شورای اسلامی شهر گلستان، داداشی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، اصلانی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و دیگر مسئولین شهری برگزار شد.

در خاتمه از تعدادی خانواده معظم شهدا و برندگان مسابقات ورزشی تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://saghebonline.ir/?p=935

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.