افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
1

آماده انتخابات هستیم

  • کد خبر : 1114
  • 26 بهمن 1402 - 15:06
آماده انتخابات هستیم

با همه عِِده و عُده آماده برگزاری انتخاباتیم به گزارش ثاقب آنلاین به نقل از تهران نیوز؛ علیرضا فخاری، استاندار تهران در مصاحبه‌ای گفت: با همه عِِده و عُده و توان، با همه ظرفیت‌های سازمانی، اداری، تجهیزات و امکانات زمینه لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم کرده‌ایم و هیچ مشکلی در حوزه اجرایی و پشتیبانی […]

با همه عِِده و عُده آماده برگزاری انتخاباتیم

به گزارش ثاقب آنلاین به نقل از تهران نیوز؛ علیرضا فخاری، استاندار تهران در مصاحبه‌ای گفت: با همه عِِده و عُده و توان، با همه ظرفیت‌های سازمانی، اداری، تجهیزات و امکانات زمینه لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم کرده‌ایم و هیچ مشکلی در حوزه اجرایی و پشتیبانی وجود ندارد.

نقش جریان‌ها، سازمان‌ها، گروه‌ها و دسته‌جات در مشارکت عام و همراه کردن مردم برای حضور در برنامه‌های انتخاباتی و آگاهی از اهداف نامزدهای منتخب، بسیار مهم است.

این گروه‌ها باید مشوق مردم باشند تا برنامه‌های نامزدهای مورد نظرشان را مورد سنجش و ارزیابی قرار داده و تحقق این برنامه‌ها را پیگیری کنند. در حوزه اجرایی زمینه‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.

در روند برگزاری انتخابات در روز ۱۱ اسفندماه بیش از ۶ هزار شعبه اخذ رأی در استان تهران فعال خواهد بود که از این تعداد، بیش از ۵ هزار شعبه در شهر تهران و باقی در سطح شهرستان‌های استان آراء مردم را جمع‌آوری خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://saghebonline.ir/?p=1114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.