افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
1

کلیمانجارو فتح شد

  • کد خبر : 1241
  • 28 بهمن 1402 - 21:35
کلیمانجارو فتح شد

به گزارش ثاقب آنلاین؛ کوهنورد اسلامشهری با دو پای مصنوعی با اهتزاز پرچم ایران و عکس شهیدان حسن طهرانی مقدم و حاج محمود شفیعی به کوه «کلیمانجارو» صعود کرد. سجاد سالاروند کوهنورد اسلامشهری با دو پای مصنوعی در مدت ۵ شبانه روز و با اهتزاز پرچم کشورمان و عکس شهیدان حسن طهرانی مقدم و حاج […]

به گزارش ثاقب آنلاین؛ کوهنورد اسلامشهری با دو پای مصنوعی با اهتزاز پرچم ایران و عکس شهیدان حسن طهرانی مقدم و حاج محمود شفیعی به کوه «کلیمانجارو» صعود کرد.

سجاد سالاروند کوهنورد اسلامشهری با دو پای مصنوعی در مدت ۵ شبانه روز و با اهتزاز پرچم کشورمان و عکس شهیدان حسن طهرانی مقدم و حاج محمود شفیعی به کوه کلیمانجارو صعود کرد.

کوه کلیمانجارو با ارتفاع ۵۸۹۵ متر بام آفریقا و همچنین بلندترین کوه آزاد جهان با سه مخروط آتشفشانی کیبو، ماونزی و شیرا است.
کلیمانجارو چهارمین قله بزرگ از هفت قله است؛ کوه کلیمانجارو به علت این که بلندترین قله آفریقاست، به عنوان یکی از قلل هفتگانه یا هفت قله هفت قاره شناخته می‌شود.
منطقه کوهستانی کلیمانجارو که یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری شرق آفریقاست، به توریست‌ها امکان می‌دهد تنها به فاصله پنج روز کوهنوردی، دو محیط گرمسیری و یخچالی را در کنار هم تجربه کنند و همین قابلیت استثنایی موجب شده تا سالانه بیش از ۴۰ هزار توریست روانه این منطقه شوند.
این کوه آتشفشانی نیمه خاموش در کشور تانزانیا و در مرز کشور کنیا قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://saghebonline.ir/?p=1241

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.