افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
1

قاضی کشیک در ایام نوروز حکم می‌دهند

  • کد خبر : 1721
  • 27 اسفند 1402 - 14:33
قاضی کشیک در ایام نوروز حکم می‌دهند
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تعداد ۱۶۵۹ نفر از قضات کشیک در واحد‌های قضایی استان تهران از ۲۴ اسفندماه سال جاری تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، مشغول خدمت‌رسانی به مراجعان هستند.

به گزارش ثاقب آنلاین به نقل از فارس؛ علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از استمرار خدمت‌رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصلی مجموعه قضایی استان تهران در دوره «تحول و تعالی» این است که فرایند خدمت‌رسانی به مراجعان دچار وقفه نشود و مراجعان در فرایند دادخواهی خود با مشکلی مواجه نشوند.
وی گفت: در همین راستا، طی دستوری تمامی واحد‌های قضایی استان تهران مکلف شدند تا پیش از آغاز تعطیلات، لیست کشیک خود را در اسرع وقت تنظیم و به حوزه ریاست ارسال کنند که خوشبختانه این مهم، اجرایی شد. رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: بر این اساس، از ۲۴ اسفندماه سال جاری تا ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۶۵۹ نفر از قضات کشیک در تمامی واحد‌های قضایی استان تهران مستقر خواهند شد و به ارائه خدمات به مراجعان خواهند پرداخت.القاصی با اشاره به اینکه تاکیدات و توصیه‌های لازم به مدیران واحد‌های قضایی به‌منظور تسریع در امور مراجعان در ایام تعطیلات صورت‌گرفته است، عنوان کرد: تمامی تلاش دادگستری کل استان تهران معطوف به این است که فرایند خدمت‌رسانی به مراجعان در ایام تعطیلات دچار کوچک‌ترین خللی نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://saghebonline.ir/?p=1721

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.