افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
0

سقوط آزاد در چاه

  • کد خبر : 1902
  • 25 فروردین 1403 - 11:46
سقوط آزاد در چاه
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک مرد ۴۴ ساله ایرانی که در چاه ۷۰ متری سقوط کرده بود خبر داد.

به گزارش ثاقب آنلاین به نقل از فارس؛ جلال ملکی سحنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۴ دقیقه روز گذشته، یک حادثه در شهرک ولیعصر(عج)،‌ خیابان عمرانی به آتش‌نشانی اعلام شد و ۲ ایستگاه آتش‌نشانی در طی مدت ۳ دقیقه به محل رسیدند.
وی گفت: در یک سوله متروکه که هیچ دستگاهی در آن وجود نداشت، چاهی به عمق ۷۰ متر حفر شده بود که در انتهای آن در عمق ۷ الی ۸ متر آب وجود داشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه فردی که هنگام پایین رفتن به چاه بود به علت جدا شدن تجهیزات به چاه سقوط کرده بود افزود: نفراتی که در آن‌جا حضور داشتند پمپی را برای تخلیه آب کار گذاشته بودند که دچار نقص شده بود که با کمک آتش‌نشانان دوباره راه اندازی شد.
ملکی با بیان اینکه آب به وسیله پمپ تخلیه شد، ادامه داد: از دیواره‌های داخل چاه نیز آب در حال سرریز شدن به داخل چاه بود که موجب خطرناک شدن وضعیت شده بود، اما آتش‌نشانان با ایمن‌سازی لازم سریعا آب را تخلیه کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه فرد گرفتار در چاه، یک مرد ۴۴ ساله ایرانی بود گفت: این فرد به کمک آتش‌نشانان از چاه خارج و مشخص شد که به دلیل سقوط در چاه در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده است؛ در ساعت ۴۸ دقیقه بامداد این عملیات به پایان رسید‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://saghebonline.ir/?p=1902

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.