افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
1

رزمایش شهید عجمیان در اسلامشهر برگزار شد

  • کد خبر : 1583
  • 18 اسفند 1402 - 16:03
رزمایش شهید عجمیان در اسلامشهر برگزار شد
رزمایش شهید عجمیان برای توزیع ۳هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه محرومیت زدایی حضرت صاحب الزمان(عج) اسلامشهر با همکاری خیرین و موسسات خیریه شهرستان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عیدنوروز برگزار شد.

به گزارش ثاقب آنلاین به نقل از فارس؛ در آستانه فرا رسیدن ماه میهمانی خدا و عید نوروز باستانی ایرانیان رزمایش توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و خانواده های محروم شهرستان اسلامشهر، از سوی قرارگاه محرومیت زدایی حضرت صاحب الزمان(عج) با همکاری خیرین و گروههای خیریه به نام و یاد شهید مدافع امنیت روح اله عجمیان برگزار شد. جواد حیدری مسئول قرارگاه محرومیت زدایی حضرت صاحب الزمان(عج) در حاشیه این رزمایش در گفتگویی با خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز توسط قرارگاه محرومیت زدایی حضرت صاحب الزمان و به یاد شهید روح اله عجمیان برگزارشد.
وی افزود: این رزمایش در ادامه سلسله برنامه‌های کمک مومنانه و طرح مواسات مورد تاکید مقام معظم رهبری برگزار شده و در این مرحله و در روزهای پایانی سال تعداد ۳هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند ساکن در این شهرستان توسط خیریه ها، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

مسئول قرارگاه محرومیت زدایی حضرت صاحب الزمان(عج) اسلامشهر، تاکید کرد: این بسته‌ها که با کمک خیرین، خیریه‌ها و فرمانداری اسلامشهر تأمین شده برای توزیع در بین خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان اسلامشهر که پیش از این شناسایی شده اند، با رعایت شأن و حفظ آبرو و منزلت خانواده‌ها و افراد نیازمند توسط مراکز خیریه‌ها توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی مبلغ ۱۲ میلیون ریال است، تصریح کرد: علاوه براین بسته های معیشتی، اطعام و ضیافت افطاری در ایام ماه مبارک رمضان و توزیع نان و ارزاق در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در بین نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار از برنامه‌های آتی قرارگاه محرومیت‌زدایی صاحب الزمان (عج) اسلامشهر است.
وی خاطر نشان کرد: در شب یلدا سال‌ جاری نیز تعداد بالغ بر ۳۷۰۰ سبد یلدایی توسط قرارگاه محرومیت زدایی اسلامشهر توزیع شده و همچنین در یکسال گذشته ۷۵سری کامل جهیزیه آماده و تقدیم نوعروسان شده است، در تلاشیم اقدامات قرارگاه مشترک بین خیریه‌ها و بدور از موازی کاری انجام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://saghebonline.ir/?p=1583

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.