افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
1

جبهه مقاومت کوتاه نمی‌آید

  • کد خبر : 1889
  • 19 فروردین 1403 - 11:25
جبهه مقاومت کوتاه نمی‌آید
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسم یادبود شهدای کنسولی سفارت ایران در دمشق با اشاره به اینکه شهید زاهدی از فرماندهان بارز جبهه مقاومت بود گفت: اقدامات جبهه مقاومت تا زمانی که رژیم صهیونیستی به طور کامل از غزه خارج نشده باشد تمام نخواهد شد.

به گزارش ثاقب آنلاین به نقل از فارس؛ شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسم یادبود شهدای بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق که در حسینه حضرت زهرا(س) تهران برگزار شد اظهار کرد: به نمایندگی از سید حسن نصرالله و همه فرماندهان و رزمندگان لبنان خدمت خانواده شهدا، دولت جمهوری اسلامی، برادران سپاه و مردم و به خصوص سپاه قدس، شهادت سردار زاهدی، حاجی رحیمی و سران همراهشان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
وی افزود: شهید زاهدی فرماندهی ویژه و متمایز در تدبیر فرماندهی و اجرا و میدان و از فرماندهان بارز جبهه مقاومت بود. شهید سردار سرلشکر زاهدی از فرماندهان بارز جهادی بود که توانست مسیر امام خمینی را به ما در میدان نشان دهد.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: شهید زاهدی سهم بزرگی در پشتیبانی و تقویت رزمندگان در لبنان و مقاومت در منطقه داشتند و در پیروزی سال ۲۰۰۰ شریک ما به همراه سپهبد حاج قاسم بودند.
شیخ قاووق ادامه داد: سردار زاهدی یک هدف دائمی برای مثل شیطانی آمریکا، اسراییل و تکفیری‌ها بودند و شهادت ایشان نشان داد که تاثیرگذاری ایشان به چه نحو و تا کجا بود.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: به شما اطلاع می‌دهم برادران شما دیروز توانستند پهپاد هرمس ۹۰۰ اسرائیلی را ساقط و امروز تکه‌های سوخته آن زیر پای مبارزان حزب الله است. شیخ قاووق تاکید کرد: علی رغم ترورها و بالا رفتن حجم ترورهای رژیم صهیونیستی امروز از تهران اعلام می‌کنیم که اقدامات جبهه مقاومت تا زمانی که رژیم صهیونیستی به طور کامل از غزه خارج نشده باشد تمام نخواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: حزب الله همراه با جمهوری اسلامی در سختی‌ها و مشکلات حضور خواهد داشت. حزب الله یقینا خود را برای روزهای سخت آماده کرده و امروز اعلام می‌کنیم تا روز آخر برای هر اقدامی توسط رژیم صهیوتیستی مقاومت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://saghebonline.ir/?p=1889

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.